Pielęgnacja skóry wrażliwej- atopis novaclear

Cześć. Dzisiaj chcę Wam pokazać mój drugi post kosmetyczny. Pierwszy na ten temat był o mojej pielęgnacji włosów, tutaj możecie go zobaczyć jeśli ktoś nie widział. Teraz pora na pielęgnacje skóry ciała i twarzy. Odkąd pamiętam mam ciągłe problemy z suchą, atopową skórą. Od dziecka mam za sobą wiele wizyt u dermatologów, które nie dawały zbyt wielkich rezultatów. Jakiś czas temu dostałam propozycję przetestowania kremów do skóry wrażliwej, suchej, atopowej serii atopis, firmy novaclear. Stwierdziłam, że spróbuje, przecież nic nie tracę. Według mnie są bardzo delikatne i łagodne dla naszej skóry i mogę je śmiało polecić osobom borykającym się z takimi samymi problemami jak ja. Jak wiadomo skoro skóra na całym ciele jest tak wrażliwa to na twarzy nie może być inna albo jest nawet jeszcze delikatniejsza i tak samo ciężko znaleźć kosmetyki do twarzy, jednakże od dobrych kilku lat używam emulsji do mycia firmy Cetaphil. Stosuje jej nawet do demakijażu i genialnie się sprawdza. Zero podrażnień, przebarwień, bez piekących, łzawiących oczu. Ja ją bardzo lubię i idealnie spełnia moje wymagania. A Wy macie jakieś ulubione kosmetyki do pielęgnacji ciała/ twarzy? Dajcie znać w komentarzach! Buziaki!










1 komentarz:

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger