Najmodniejsze workery z lekką sukienką!

Cześć Wam! :) Jak sobie radzicie z tą jesienną pogodą? Tą sesje robiłyśmy dokładnie dwa tygodnie temu i to był jeden z ostatnich słonecznych dni. Teraz.. dresik, herbatka, kocyk i antybiotyk- angina wygrała.. mam nadzieję, że u Was lepiej! :) Co do stylizacji, sukienka jest piękna i jestem przekonana, że na lato byłaby idealna, jednakże niestety przyszła do mnie za późno. Z racji tego, że tak mi się spodobała postanowiłam Wam ją pokazać w nieco rockowej stylizacji. Połączyłam ją z czarną ramoneską i idealnymi botkami z wieloma ale nie przesadzonymi ćwiekami i paseczkami. Buciki są tak niebanalne, ożywiają dosłownie każdą stylizację! Do tego czarne okularki, różowa na rzemyku bransoletka i stylizacja gotowa! Co myślicie? 
Zapraszam Was również na insta, tam jestem częściej, możecie zobaczyć znacznie więcej zdjęć :) Buziaki! :)










sukienka- klik
botki- klik ( na hasło renee20 macie 20% na wszystkie buciki! polecam!)
ramoneska- denley

1 komentarz:

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger