Brązy, beże, szarości../ jesienna stylizacja.


Hej! Co u Was słychać?Dziś chcę Wam pokazać stylizację w iście jesiennym klimacie.. swoją drogą uwielbiam takie tła, są idealne do zdjęć. Kontrastując kolory parku - brąz, czerwień, żółć czy pomarańcz stylizacja w stonowanych odcieniach - szarości z nutką ciemnego beżu. Kolejna elegancka stylizacja na blogu w ostatnim czasie, za sprawą białej koszuli czy botków na słupku. Dopasowałam do całości torebkę w kolorze beżu, brązu z motywem zwierzęcym, jest bardzo pojemna, praktyczna i do tego śliczna, jest ona oczywiście z Kolorowego Sklepu. Ma swój urok! Swoją drogą ten sklep, ma genialny asortyment, wiele pięknych torebek, portfeli czy plannerów. Jestem przekonana, że znalazłybyście w nim coś dla siebie! Świetne produkty w super cenach. :) Nie przedłużając.. ja biorę się za projekty zaliczeniowe na studia a Was zostawiam ze zdjęciami. Dajcie znać co myślicie! Buziaki! :)













Botki- klik
(teraz na wszystkie butki -31% na hasło "all31" do 13.11.2017 r.!)
Torebka- Kolorowy Sklep
Zegarek- klik
(na hasło "stylkaa15" 15% rabatu do 15.12.2017 r. )
Koszula- Orsay
Spodnie- Bershka

18 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja ;) Bardzo elegancka i kobieca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja. Jedynie buty zamieniłabym na inne, na płaskiej podeszwie ponieważ takie bardziej wolę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, ahhh jestem pod wrażeniem! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja genialna no może ja torbę inną bym wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa stylizacja. Wprost na jesienne spacery :) Teraz kolor szary jest modny. Pasuje do większości kolorów. Sama mam trochę ubrań w tym kolorze i dość często je noszę. :) Ja zapraszam na jesienne czytanie. https://tangozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ! Bardzo spodobały mi sie te botki :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, bardzo klasycznie i elegancko, ale podoba mi się ! Uwielbiam szarości

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna stylizacja, wszystko mi się w niej podoba a najbardziej płaszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja i piękne zdjęcia :) Fajny blog - dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. You loook amazing dear! Love this :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała stylizacja jest po prostu cudowna!! A ten płaszczyk przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ty śliczna jesteś! :) Stylizacja świetna, szczególnie płaszcz mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje ulubione kolory. Moim zdaniem są uniwersalne i pasują nie tylko na jesień. Piękne stylizacje.Przepiękna torebka.
    http://wanilioweimprowizacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger