Stawiam na błękit!



Hej! :) W końcu lato, dlatego dzisiaj już typowo letnia stylizacja. Myślę, że takie luźne, a zarazem eleganckie topy sprawdzą się nie tylko na co dzień ale również na jakiekolwiek spotkania, koncerty czy wydarzenia których teraz przecież nie zabraknie! :) Połączyłam go z klasycznymi szpilkami, i to kolor gra tutaj główną rolę. W końcu lato- więc czemu by nie zaszaleć. Błękitne szpilki na prawdę przypadły mi do gustu, myślę że stworzę z nimi nie jedną stylizację, którą będziecie mogli tutaj lub na instagramie zobaczyć. :) Całość utrzymana jest w odcieniach niebieskiego, dlatego dodatki również. Choker z wieloma niebieskimi oczkami, nadaje stylizacji charakteru. Swoją drogą jest bardzo fajnie wykonany, na wewnętrznej stronie ma gumę, dzięki czemu nic nas "nie gryzie". Do tego klasyczny model okularów, których bardzo długo szukałam- szkła niebieskie, oprawki srebrne. Znalazłam na stronie coralove.pl i są idealne! Nie zapominając o spodniach- większość osób, które mnie w nich widzi, mówią że "pochlapałam" się farbą, no cóż (jak na grafika, który ma zaliczenia z malarstwa przystało ;)) ja czasami lubię mieć coś "innego" niż "większość".
No nic ja uciekam dalej do pracy i nauki..bo jeszcze kilka egzaminów przede mną! :)
A Wy dajcie znać co myślicie o takich koronkowych topach i kolorowych butach. Buziaki! :)











koronkowy top- klik
szpilki- klik
choker- klik
okulary klik
spodnie- bershka

13 komentarzy:

  1. Wyglądasz prześlicznie ! Szczególnie te szpileczki mi się podobają :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ;) Taka prosta, ale szpilki nadają jej uroku ;) Bardzo w moim stylu ;) No i te buty <3 Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :-) Super buciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) stylówka w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest ta stylizacja, cudowne szpilki <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłaś idealnie w mój styl, najbardziej bluzka mi się podoba- elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne szpilki :) Cały zestaw wygląda bardzo dziewczęco i elegancko :)
    Obserwuję :* http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, a szpilki i choker podobają mi się najbardziej.

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szpilki są cudne! Maja boski kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ta stylizacja jest cudna, a te szpilki! Skradły moje serducho :)

    Pozdrawiam
    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie wyglądasz kochana ♡ a buty są rewelacyjne ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Szpilki są jak najbardziej na tak, bo uwielbiam ten kolor. Z resztą szpilki są teraz ulubionym elementem całego mojego stroju, i zawsze stawiam akurat na nie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger