Prostota przeplatana elegancją!


Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną stylizacją, w której czuję się bardzo dobrze! Kurtkę ze sklepu Denley pokochałam od pierwszego założenia- bardzo wielki problem mam by dobrać swój idealny rozmiar, aby nie była za krótka lub za luźna , ta natomiast jest naprawdę świetna! W dodatku jest bardzo porządnie wykonana. Spodnie... jestem przekonana, że wzbudzą wiele kontrowersji. Jak to się mówi, taki krój się "albo kocha albo nienawidzi". Szczerze powiedziawszy, to moje pierwsze takie dżinsy i mimo, że kocham rurki, które idealnie dopasowują się do ciała tak te - mega luźne z wieloma dziurami są po prostu genialne! :) Żeby nie było zbyt oczywiste, dobrałam do tego pudrowo- różowe szpilki i kolorystycznie taką samą biżuterię. Cały zestaw pochodzi ze sklepu Bydziubeka i jest bardzo uroczy, delikatny, przepiękny i bardzo bardzo solidnie wykonany! Jeżeli chcecie mieć dobrą biżuterię, która nie jest tylko "na raz" to mogę z czystym sumieniem Wam ją polecić. Cena zdecydowanie i bez wahania adekwatna do jakości! :) Każda z bransoletek jest osobno, więc można użyć ich do wielu, wielu stylizacji, a choker to najmodniejszy naszyjnik, który dopełni każdą stylizację!
PS.: Teraz cały zestaw jest w promocji. PPS.: bransoletki możecie kupować osobno!
 PPPS.: kocham tak klimatyczne miejsca na zdjęcia :) Dajcie znać co myślicie! :) Buziaki!















Na całą kolekcję ze sklepu Denley macie 10% rabatu na hasło "SOMEONE10"

Kurtka- klik
Spodnie- klik
Bransoletki i choker- klik
Szpilki- elilu
Okulary- zaful

3 komentarze:

  1. Spodnie średnio mi się podobają, ale reszta bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw, nosiłabym :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. bransoletki przepiekne, ale wiem, ze bym nie nosila , bo przy dziecku w ogole biżuterii nie noszę .
    swietna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger