Zoom on details.- Daniel Wellington

Cześć! Kolejna odsłona najpiękniejszego, najdelikatniejszego zegarka, który mam w swojej kolekcji. 
Nigdy wcześniej nie nosiłam jakiegokolwiek zegarka na codzień, po prostu albo zapomniałam ubierać albo i tak po godzinie pracy ciążył mi na ręce i ściągałam, tak ten jest idealny! Muszę się Wam przyznać, że musiałam ostatnio spojrzeć na rękę czy go jeszcze tam mam- na szczęście był. ;)
Jest bardzo klasyczny i piękny, dlatego może być genialnym dodatkiem do wielu, wielu stylizacji! Jednym słowem- szczerze bardzo polecam! Jest na prawdę wart każdej złotówki! :)

Dodatkowo na hasło "stylkaa" otrzymacie 15% rabatu na cały asortyment na stronie www.danielwellington.com/pl
Ja natomiast znów wracam do projektów...sesja w pełni! 
Buziaki! :)










3 komentarze:

  1. Piękny zegarek
    W tym zestawie zachwyciła mnie urocza sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, idealnie prezentuję się na lato :* Ahh... ten zegarek <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie. Świetny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger