Zegarek wyjątkowy?! - DW.

Cześć! Dzisiaj post mega na szybko ze względu na późną porę i jeszcze milion rzeczy do ogarnięcia. Kto też walczy z sesją lub jakimiś zaliczeniami? :) Tym razem nieco inny niż dotychczas. A mianowicie chce Wam pokazać zegarek o którym już dawno marzyłam - a jak wiadomo marzenia się spełnia.. Nigdy nie nosiłam zegarka codziennie, często zupełnie zapominałam, by go ubierać. Natomiast ten noszę ciągle, jest idealny i bardzo zgrabniutki co jest dla mnie wielkim plusem, a do tego elegancka bransoletka i żadnej biżuterii do stylizacji już nie potrzebujemy.
Dajcie znać co myślicie! :)
Buziaki! :)

Na hasło "stylkaa" macie -15% rabatu na wszystko w sklepie www.danielwellington.com.pl
- może to idealna okazja na prezent na dzień taty? :)

















1 komentarz:

  1. Przepiękny zegarek :) Super wygląda i na pewno będzie pasować do wielu rzeczy!
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger