Srebro- idealnym dodatkiem.

Cześć! Co u Was słychać? Dzisiaj mam dla Was zdjęcia w stylu znacznie bardziej "miejskim" niż ostatnimi czasy. Mieszkając w mniejszej miejscowości, dużo ciężej o dobre tło, które jest równie ważne jak to co Wam pokazuje w stylizacjach. Będąc nieco dalej są to idealne okazje do robienia zdjęć. Jak już pewnie zauważyliście lubię "basic'owe" ubrania, które łączę w proste stylizacje. Choć czasami- jak w tym poście, mam ochotę na rzucające się w oczy pewne części garderoby- buty!
Gdy zobaczyłam je na stronie stwierdziłam, że muszą znaleźć się w mojej szafie. Srebrne mokasyny są uwielbiane w tym sezonie przez blogerki oraz wiele, wiele dziewczyn! Są zgrabne, dzięki lekkiej platformie- idealne dla niskich kobiet oraz bardzo wygodne- przechodziłam w nich ostatnio dosłownie cały dzień będąc na zakupach w galerii i pewnym genialnym wydarzeniu, które miało miejsce w pewną sobotę. Co do góry stylizacji- koszula szara z niebanalnym wycięciem oraz imitującym chokerem na szyi jest ze sklepu Zaful , do tego biały, piękny, koronkowy top. Uwielbiane dżinsy z dziurami- zdecydowanie nadają charakteru całości. Dzięki czemu zestaw już nie wygląda tak podstawowo, jednakże równie wygodnie, oryginalnie i kreatywnie. Dajcie znać co myślicie! Buziaki! :)














Koszula- klik
Top- klik
Jeansy- Bershka
Mokasyny- klik
Torebka- klik
Zegarek- Edibazzar


Zapraszam Was również na stronę Zaful, znajdziecie tam przepiękne, zwiewne, kolorowe,
idealne na lato sukienki maxi! :)
Poniżej kilka przykładów. :)

klik                                                                           klik

 

klik                                                                           klik

 
klik                                                                      klik


 

1 komentarz:

  1. Piękna stylizacja :) Mokasyny świetne *.*



    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger