Pomysł na idealny prezent dla bliskiej osoby!

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was post wraz ze sklepem internetowym ePrezenty. Nie dawno przeglądałam tą stronę z myślą co kupić Narzeczonemu na urodziny czy zbliżające się walentynki. Miałam kilka wybranych artykułów, które były strzałem w dziesiątkę jak zegarki, spinki do mankietów, obrazy na płótnie, kubki , jednakże ostateczny wybór padł na ten piękny portfel.  Złożyłam zamówienie i dosłownie na drugi dzień paczkę miałam już w rękach. Był bardzo szczelnie zapakowany i owinięty folią bąbelkową, dzięki której nic się nie uszkodziło. W środku było czarne pudełko z napisem marki PIERRE CARDIN, po otworzeniu go zobaczyłam cudowny portfel owinięty prześliczną czerwoną tkaniną, również z logiem marki. Portfel sam w sobie jest wykonany z bardzo dobrej jakości skóry, posiada dwie przegródki na banknoty, kieszonkę na monety, kilka miejsc na karty kredytowe oraz dokumenty. 
Mimo tego jak wiele pomieści jest idealnych wielkości. 
Jest koloru czarnego, uniwersalny, dlatego wydaje mi się, że większości bardzo się spodoba.
Strona eprezenty, jak sama nazwa wskazuje, ma w swoim asortymencie mnóstwo produktów, które będą idealne na urodziny dla mamy, taty, siostry, babci, dziadka jak również na chrzest, roczek, komunie, rocznice ślubów czy sam ślub jak i wiele wiele innych. Możecie sprawdzić tutaj
Na każdym wybranym prezencie, możemy sobie cokolwiek wygrawerować, 
jednym słowem spersonalizować upominek :)
Ta strona to idealna alternatywa dla tych, którzy lubią mieć wszystkie możliwe prezenty w jednym miejscu, bez wychodzenia z domu! Jest to na prawdę mega wygoda, zważając na to, tak jak mówiłam wcześniej , przesyłka jest u nas już następnego dnia roboczego. :) 
Dajcie znać co sądzicie, czy znacie sklep internetowy EPREZENTY
Mieliście okazję już coś kupić, i przede wszystkim, czy jesteście zadowoleni?! :) 
Ja jestem ich kolejnym zadowolonym klientem! :)















5 komentarzy:

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger