Beż/ futerko!

Cześć :) 
Co tam u Was słychać? U mnie okej , praca z pracy do projektów i na uczelnie, czas leci tak szybko to chyba znak ze sesja w toku :D Przecież nie dawno był październik ;) za oknem zima w pełni znowu śnieg i mrozy do -10st :) wiec dzisiaj kolejna totalnie zimowa stylizacja :) 
mega wygodna , bardziej sportowa i przede wszystkim strasznie strasznie ciepła :) a to za sprawa cudownego cieplutkiego sweterka o grubym splocie w ślicznym a zarazem uniwersalnym kolorze beżu. Jest on oczywiście ze sklepu Zaful , a kurtka z ogromnym futerkiem- super! Oczywiście nie mogąc zapomnieć o butach, które świetnie sprawdzają się Zakopanem- przetestowane. 
Tymczasem znów odpalam laptopa i programy i proszę o natchnienie do tych wszystkich projektów, a u Was jak, sesja skończona czy tak jak ja jeszcze z nią walczycie a może macie ferie ? :) 
Dajcie znać. Buziaki!










sweterek- ZAFUL
kurtka- BERSHKA
spodnie- BERSHKA
buty- DEEZEE

5 komentarzy:

  1. sweter świetny, masz piękny uśmiech! ♥

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze.. Brakuje mi tych czasów, kiedy trzeba było ogarniać notatki, uczyc sie do sesji.. :)

    Parka i buty skradły moje serce. :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kurteczka i stylizacja ❤

    Zapraszam też do siebie : www.majkapicheta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh zastęskniłam za zimą:) Przepiękna jest ta kurtka:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger