Sweter- choker!

Hej wszystkim! Dzisiaj mam dla Was kolejną zimową stylizację, na codzień z nutką elegancji. 
Chcę się głównie skupić na sweterku oraz butach
Sweter o luźnym kroju z chokerem na szyi to chyba jeden z najmodniejszych w sezonie jesienno-zimowym. Kolejny raz zamówiłam ze sklepu Zaful i kolejny raz się nie zawiodłam. 
Jest przedewszystkim bardzo ciepły i miękki, o grubszym splocie, po prostu piękny! 
Jeżeli chodzi o obuwie to ten fason albo "się kocha albo nienawidzi" ja nie miałam jeszcze w swojej szafie takich, dlatego postanowiłam zamówić. Te butki zamówiłam ze sklepu Rosewholesale są wyjątkowo urocze dzięki kokardką z tyłu, nietypowym wykończeniu oraz ilością futerka wewnątrz! Jestem zachwycona! Tak po za tym wszystkim...ciągle piszę dobre opinie o produktach ze sklepów zagranicznych, ale albo mam szczęście albo po prostu one wszystkie są naprawdę dobrej jakości!
Post szybki i krótki...niestety, jednakże sesja powoli się zaczęła, a ja coraz bardziej muszę się zagłębiać w programach graficznych by wszystkie projekty zakończyć. Tymczasem kończę i śmigam do photoshopa, illustratora i indesigna! Możecie mi życzyć powodzenia i mniej stresu z tym związanym. :) Buziaki! :)










Sweter- Zaful
Spodnie- Bershka

8 komentarzy:

  1. Kochana wyglądasz przepięknie w tym outficie <3
    Klik - będę wdzięczna za to samo :*

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek wygląda super. Ostatnio sama takiego szukam :)
    Bardzo przypadł mi też do gustu komin :D

    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny kolor i krój swetra :) bardzo przypadł mi on do gustu :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pięknie i nie umiem nspattzec się na Twoje włosy. Marza mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu wyglądasz cudownie zdecydowanie OOTD :)
    zapraszamy do nas thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwujemy i jeśli spodoba Ci się i nasz blog to serdecznie zapraszamy będzie nam bardzo miło :)
    thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem jak najbardziej za! :D śliczny sweterek, ogólnie lubię Zaful :D

    Obserwujemy? Daj znać w komentarzu! :D

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger