Coś innego- pudrowy róż!

Hej hej hej!! 
Jak tam po sylwestrze? Wypoczęliście? 
Wkroczyliście w Nowy Rok z wieloma planami do zrealizowania w 2017? 
Jeżeli tak życzę Wam dążenia do ich realizacji jak najszybciej, żebyście byli zadowoleni, uśmiechnięci, bez zmartwień, i dużo, dużo zdrówka, jeżeli mogę to sobie też życzę wiele zdrowia żeby móc spełniać się zawodowo i hobbystycznie tutaj na blogu jak i na instagramie
Stylizację, którą dzisiaj chcę Wam pokazać zrobiłyśmy w bardzo krótkim czasie i dość spontanicznie. Mam dla Was stylizacje iście zimową, kurtka jak i czapka przyszły do mnie ok. tydzień temu i nie mogłam doczekać się kiedy Wam je pokażę! Na szczęście napadało troszkę śniegu - w końcu, dlatego nie mogłam przepuścić takiej okazji. Dzięki niemu jest idealne światło, zdjęcia są jaśniejsze i żywsze. Ja bardzo lubię taką zimę a gdybym mogła spędzić ją w górach- szczyt marzeń! 
Kurtka była do wyboru w pięciu kolorach jednak ja pierwszy raz postawiłam na coś w pudrowym kolorze, wszystkie kurtki mam czarne lub khaki. Nie byłam do niej przekona, bo gdzie wyjdę w takim kolorze. Byłam w wielkim błędzie. Kocham tą kurtkę, przede wszystkim za to że jest inna od reszty, jest bardzo bardzo ciepła!, mięciutka, lekka! i ma cudowne futerko na kapturze! Chodzę w niej wszędzie! I to chyba nie moja ostatnia kurteczka w takich tonacjach. :) 
Czapka- ma gruby splot, dzięki czemu jest bardzo cieplutka a w dodatku w środku miękkie futerko, jest idealna na długie, zimowe, górskie spacery! <3 W dodatku ten futrzany pomponik! <3
Reszta utrzymana w szarościach i czerni, co by nie przesadzić.;)
Dajcie znać co myślicie, czy Wy też tak jak ja kochacie zimę i co z Waszymi planami na ten rok?! :)
Buziaczki! :*















Kurtka- ROSEWHOLESALE
Czapka- ROSEWHOLESALE
Spodnie- BERSHKA
Buty- BONPRIX

14 komentarzy:

  1. Wow wow zakochałam się w tej kurtce .W ostatnim czasie pokochałam pudrowy róż ;)

    Obserwuje zapraszam http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A i powiedz jak ta kurtka wypada rozmiarowo czy brać taki rozmiar jaki noszę na co dzień czy wypada mniejsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :)
      Co do kurtki ja noszę rozmiar XS a z racji tego że nie było w tej kurtce takiego rozmiaru wzięłam najmniejszy, czyli M. Kurtka jest dobra więc wychodzi na to, że rozmiarówkę mają zawyżoną.
      Poniżej każdego produktu na stronie można sobie sprawdzić ile dana rzecz ma cm długości, obwodu i się zmierzyć :)
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  3. Kurtka jest wspaniała, idealnie odstrasza zimową czarno/szarą monotonię :) aż żałuję, że niedawno kupiłam sobie nową :(
    U mnie nowy post, zapraszam: http://kajaspelniamarzenia.blogspot.com/2017/01/marzenie-nr-2-zenek.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pudrowy róż ;) Idealnie komponuje się z bielą :D Super ta czapka :D Bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudrowy róż to ostatnio bardzo modny kolor, niedługo właśnie przyjdzie mi kurtka w tym kolorze ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super ta kurteczka i czapka ,na tle śniegu wygląda niesamowicie ten kolorek :) <3


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor kurtki i otaczająca biel- rewelacja!!<3
    Kocham takie kolorowe zestawy!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie to wszystko wygląda ! <3
    A jaki kolor bluzki /sweterka ubierasz do szarych spodni ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Do szarych spodni najczęściej ubieram czarne/ pudrowy róż/ beżowe/ bordowe bluzki/bluzy/sweterki. Tak na prawdę wydaję mi się, że do szarych dżinsów można więcej przypasować kolorów niż np do niebieskich dżinsów. ;)

      Usuń
  9. Piękna kurteczka, ma śliczny odcien różu, super ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowna stylizacja! Taka w moim stylu! Ja bardzo uwielbiam pudrowy róż.
    Pozdrawiam i obserwuję od dawna :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudrowy róż to mój ulubiony kolor. Sama szukałam kurtki w tym kolorze, ale zdecydowałam się jednak na dodatki w tym odcieniu (szalik i czapkę) :) Sądzę, że ten kolor podkreśla Twoją karnację!

    Obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger