Back / bag to school/ZAFUL

Hej kochani :)
Wrzesień...rok szkolny rozpoczął się już chyba na dobre, dlatego dzisiaj prezentuje Wam zwykłą stylizacje ale za to idealną do szkoły. 
Tytułem posta jest jak widzicie torba..duża, pojemna a przy okazji bardzo ładna. 
Wykonana ze świetnej jakości materiału. 
Ja osobiście chodzę w niej prawie codziennie, do pracy jest idealna i bez problemu zmieści notes, ulubioną książkę, szminkę, szczotkę, piórnik niezbędnych przyborów, 
drugie śniadanie, wodę i jeszcze jest sporo miejsca,
 dla osób chodzących do szkoły myślę, że kilka/kilkanaście zeszytów A5,
 a jakby się postarać podręcznik rozmiaru A4 też damy radę zmieścić. 
Zakończeniem nie jest zamek jak w większości toreb/torebek, a sznurek z takiego samego materiału jak cała torebka, który możemy puścić wolno ale równie dobrze można z niej zrobić kuferek, swoją drogą bardzo modny w tym sezonie. Jedna a można wykorzystać na dwa sposoby. 
Widzicie jej środek? Czerwony- bardzo elegancki. Ma jeszcze małą saszetkę np. na klucze znajduje się ona w środku, ale nie jest przyszyta, można ją nawet uznać za mini kopertówkę, 
na telefon, klucze i kartę albo mały portfel :) 
Podsumowując... jest na prawdę cudowna i jak wiadomo znajduje się w sklepie ZAFUL
Ogólnie cała stylizacja utrzymana w stonowanych kolorach: beżach, szarości i czerni. 
Nie przesadzona ale przecież to w takich ubraniach czujemy się najlepiej, są najwygodniejsze w miejscach gdzie przebywamy kilka godzin w ciągu dnia. 
Na koniec zapraszam Was na bloga sklepu, znajdziecie tam mnóstwo inspiracji. :) 
Dajcie znać co myślicie. :)


















Torebka- ZAFUL
Bluzka- RESERVED
Spodnie- BERSHKA
Espadryle- ELILU

19 komentarzy:

  1. Wyglądasz promiennie a dobra jest super! <3

    Pozdrawiam,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty już od dawna mi się podobają, są cudowne! *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super torba, tez taka zamówię , jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buty *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna torebka :) Przepiękne espadryle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja :) a Torba super, mam podobną i świetnie się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz. Identyczne spodnie zamówiłam na sammydress :D

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa torba. :) Podobają mi się te espadryle.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna torebka. Lubię takie worki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka się świetnie prezentuje tylko ja na razie jestem w drugiej gimnazjum i będzie wygodniej jeśli zostane przy plecaku ;)

    Zostaje tu na dłużej, obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny outfit, okulary są bardzo łądne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na nowe fotki! <3

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia i torba świetna! obserwuję ♥

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, prosta i wygodna stylizacja
    . A Twoje włosy zachwycają!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja :) a torebka jest cudowna! Jestes bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śledzę od niedawna Twojego bloga :) i tak się zastanawiam gdzie ogólnie kupujesz spodnie bo masz idealnie dopasowane a ja takich nigdzie nie moge znaleźć .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) spodnie w większości kupuje w bershce, właśnie ze względu na to że są dopasowane do ciała :) czasami jeszcze w Reserved ale to rzadko :) te są z bershki :) pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger