BOMBER jacket , CAP / ZAFUL

Cześć! :) Dzisiaj przychodzę z typowo sportową stylizacją. 
Myślę, że nada się nie tylko na siłownię ale również do szkoły czy na spacer. :) 
Mówiłam już Wam kilkakrotnie, że kocham rzeczy ze sklepu ZAFUL. Tym razem mam swoją pierwszą, upragnioną kurtkę BOMBERKĘ. Jak wiadomo, króluje od około roku jako MUST HAVE, w każdej szafie dziewczyny podążającej za modą. Moja kurtka jest w kolorze khaki, który również wpisuję się w tym sezonie jako ten najbardziej pożądany, na równi z bordem czy burgundem. Jest wykonana z super jakości materiału. Co prawda mogłaby być nieco grubsza , ale na teraz czyli wrzesień/październik czy później marzec/kwiecień jest rewelacyjna! Po za tym ja mam na sobie rozmiar S, i pod spodem tylko bluzkę i jeszcze sporo miejsca, więc myślę że grubszą bluzę z łatwością zmieścimy i będzie równie genialna na te chłodniejsze dni. Jednym słowem zakochałam się w niej tak samo mocno jak w tym oto sklepie i ogromnie się cieszę, że mogę już po raz kolejny z nimi współpracować, kontakt jak i ubrania są na najwyższym poziomie.
Jak wiemy okrycie głowy jesienno-zimową porą to coś o czym powinniśmy pamiętać tam samo jak o ubraniu butów, gdy gdzieś wychodzimy. ;) To od głowy ucieka Nam najwięcej ciepła, dlatego prezentuję tutaj również czapkę z daszkiem w przepięknym pudrowym kolorze z ciekawą aplikacją. Ma prze mięciutki materiał, bardzo przyjemny. 
Jest regulowana, dlatego wydaje mi się, że będzie dobra dla każdej z nas. :) 
Do tego zestawu ze sklepu Zaful, dołożyłam idealne legginsy/ dresy z BERSHKI- są super, mam je na sobie co chwile i się kompletnie nie naciągają na kolanach jak typowe dresy.
 Trampki- CONVERSE
Zegarek- GSHOCK CASIO
Okulary- H&M
Dajcie znać co myślicie i jakie stylizacje lubicie tutaj oglądać, a w jakich chcielibyście mnie zobaczyć. :) Buziaki!
















15 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta stylizacja, kurtkę mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Mam identyczną czapkę, tylko w kolorze czarnym
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, idealnie w moim klimacie :) bardzo ładnie pozujesz do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poluje na rożową bomberke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna :-* zarówno ty jak i stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bomber jacket - to co uwielbiam!
    Ostatnio upolowałam swój ideał w Zarze. Wygląda cudownie i jednocześnie jest niesamowicie cieplutka! Idealna <3 Sama posiadam bordową, jednak z tego co widzę to zielona wygląda równie dobrze :))

    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ciuszki, ślicznie wyglądasz i wszytsko gra :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie pasuje Ci ta czapka :)
    możesz poklikać w ostatnim ? https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie ;).
    Z całej stylizacji jednak mi najbardziej podoba sie bomberka.
    Myślę że na bank zmieścisz pod nią bluze ciepłą :D
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja :)
    Te "dresy" wyglądają świetnie.

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się nadruk na czapce. Fanką bomberek nie jestem. Może kiedyś się do nich przekonam. :P

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne legginsy i bomber jacket <3 !

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny Look <3 Moim zdaniem jedna z najlepszych stylizacji dla dziewczyn :)
    Obserwuje <3

    Mrkulfon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie stylizacje na luzie :) slicznie wygladasz !

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger