FLORAL/ Banggood

Hej hej. Tym razem mam dla Was już chyba jeden z ostatnich postów typowo letnio-wakacyjnych. Mimo iż wielu osobom tutaj już się one kończą to pogoda iście wakacyjna. 
Bluzka w drobne kwiatki z dwoma falbankami na ramiączkach, mająca z tyłu piękne wiązanie. 
Jak wiadomo świetna na upalne dni, a pasuje dosłownie do wszystkiego! 
Ja połączyłam ją z białymi spodniami, żeby nie było zbyt "prosto" ze zwykłymi dżinsowymi szortami. Prawdę mówiąc robiąc te zdjęcia w ubiegłą niedzielę, gdzie temperatura znów sięgała 30st. było mi w nich bardzo ciepło, jednakże dało się wytrzymać. 
Myślę że gdyby zarzucić coś na ramiona- super stylizacja na popołudniowe/wieczorne spacery.
Wracając jeszcze do bluzki- jest ona oczywiście ze sklepu Banggood. Muszę Wam powiedzieć, że bardzo zdziwiła mnie jej super jakość i materiał. Najbardziej zaskoczyło mnie to że przyszła w foliowym woreczku w KWIATUSZKI, urzekło mnie jej piękne opakowanie, bo zamawiając z różnych stron zagranicznych nie wiadomo jakie i w czym nam nasze zamówienie przyjdzie. Dodatkowo mogę powiedzieć że otwierając ją zdziwiłam się po raz kolejny. Nie dość że wygląd i kolor mnie zachwycił to zapach bluzki był bardzo ładny, jak po wypraniu :) Jestem ogromnie zadowolona z wyboru tej bluzeczki i myślę że będę ją nosić nie tylko w lecie. :)  
Zapraszam również do przeglądu asortymentu, wiele rzeczy w przecenionych cenach. :) 
Jak się w ogóle czujecie z myślą, że zaraz koniec wakacji? Do której klasy idziecie już za dwa dni? :)
Buziaki! 
















Bluzka- Banggood
Spodnie- Bershka
Okulary- Zaful
Zegarek- Edibazzar

22 komentarze:

  1. Zawsze chciałam bluzkę w takim kształcie, jest piękna :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękne włosy! Bluzka jest świetna.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała stylizacja super, najbardziej podobają mi się okulary i bluzeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) Bardzo podoba mi się asortyment Bangood, też coś kiedyś od nich zamawiałam :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta bluzeczka :) Poklikane :)

    nataliakaczmarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz cudowne włosy! :o stylizacja fajna, dobrze w niej wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz i bardzo mi się podoba ta stylizacja :) Koszulka idealo !! *.* a włosy cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka niesamowita, a każde białe spodnie są moimi ulubionymi. Pozdrawiam :)

    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, świetna ta bluzka. Kliknięte
    Jeśli możesz poklikaj u mnie

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym żeby wakacje trwały o wiele dłużej :) ja idę do 3 technikum ;)
    Powiem Ci, że śliczna jesteś i super stylizacja :) a bluzeczka po prostu genialna, zakochałam się w niej *-*

    http://panidosiaczek.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. O wow! Ale masz cudowne włosy! Nie chciałabyś mi ich oddać? :D Świetne zdjęcia, genialna jakość i kobieca stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) jasne bierz, mogę oddać połowę ;D

      Usuń
  12. Pięknie wyglądasz w takim dziewczęcym wydaniu :)
    **************************************************************************
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK
    Mogłabym poprosić o 5 klików? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)

    1. KLIK
    2. KLIK
    3. KLIK
    4. KLIK
    5. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja i bluzka bardziej ładna.
    Pozdrawiam
    Love-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz w tej bluzeczce! :)

    Zapraszam, może wspólna obserwacja?
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja! Te spodnie sa cudne :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zestawienie *_* bluzeczka mega :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna stylizacja! :D


    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzeczka jest śliczna! Bardzo dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna bluzka :) Zegarek też piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger