Lekkie- ciężkie? / BONPRIX

Cześć! :) W dzisiejszym poście chce Wam pokazać jak łatwo można, 
jeszcze "przemycić" letnie zwiewne sukienki. 
Ja połączyłam taką dzisiaj z czarnymi botkami,w najmodniejszym, najwygodniejszym fasonie!
Są naprawdę wygodne a to pewnie za sprawą nie całych 3cm "obcasa", przepiękne i wykonane z bardzo dobrej jakości materiału, znajdziemy je w kategorii BOTKI. Idealne do pracy, na uczelnie ale również na większe uroczystości.
Coś czuję że będą jednymi z najlepszych na tegoroczną jesień. 
Jak wiadomo pasują do wszystkiego, oczywiście za sprawą koloru ale również ich stylu, są neutralne ale jednak bardzo kobiece. 
Ja posiadam je ze sklepu Bonprix. Serdecznie Was zapraszam do ich sklepu internetowego. 
Myślę, także że nie jedna z nas miała w rękach ich katalog, który pokazuje jak przeogromny mają asortyment i dosłownie każdy znajdzie coś dla siebie :) 
Dajcie znać co myślicie o takiej stylizacji.
















10 komentarzy:

  1. PRZEPIĘKNIE!Pamiętasz może skąd sukieneczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Sukienka z Bershki ale kupiona ok. 4-5 lat temu. :)

      Usuń
  2. Ładnie, ale buty nie pasują mi do tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna sukienka! uwielbiam takie delikatne rzeczy połączone z mocniejszymi butami ♥

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękne włosy! :o :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! :)

    Zapraszam do mnie:
    www.jestempiotreek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne Botkii :) Piszesz ze sa bardzo wygodne :) Na tyle ze nosisz je bez skarpetek ? Pytam bo chcialabym je kupić a nie lubie niewygodnych butow :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Szczerze mówiąc nie miałam w nich nigdy gołej stopy. Miałam stopki takie do balerinek. Te buty mają w środku lekkie "futerko, kożuszek" dzięki, któremu są miękkie w środku i świetne na jesień czy cieplejszą zimę :) http://img01.bonprix.pl/ims/0/0/0/0/0/6/5/5/2/2/images/1/vvs_1000825425/botki.jpg?h1344 o tak się prezentują w środku. :) Bardzo polecam :)

      Usuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger