Beżowe spodenki/ ZAFUL

Hej! 
Witam się z Wami bardzo słonecznymi zdjęciami z ubiegłego weekendu. Szybki wypad na dwa dni nad moje ukochane jezioro. Uwielbiam to miejsce, tą ciszę... Spokój... 
Wrażenie, że czas na chwilę się zatrzymuje. 
Siedząc na pomoście, oglądając zachód słońca odbijający się na górach przechodzący do wody..
kocham tam być i jestem ogromnie szczęśliwa, że rodzina mojego Narzeczonego ma tam domek! ;) 
Powracając do zdjęć...pewnie pomyślicie, iż absurdem są kadry w tak letniej stylizacji, bo za oknem raczej u wszystkich dzisiaj pada, ale na szczęście prawdopodobnie jeszcze ten tydzień ma być ciepły, więc póki co nie musimy wyciągać grubych swetrów czy kurtek. 
Tak więc dzisiaj mam Wam do zaoferowania właściwie zwykły, prosty outfit. 
Jak pisałam we wcześniejszym poście ubrania i dodatki stamtąd są cudowne. 
Spodenki- bardzo, bardzo wygodne, z miękkiego lejacego materiału, naprawdę świetnie leżą... Kocham kolor beżowy, a one właśnie takie są! 
Okulary tym razem czarne ze złotymi dodatkami, wykonane idealnie.. Cudo! 
Szczerze mówiąc żałuję że nie odkryłam tego sklepu wcześniej, naprawdę! 
Oczywiście mowa tutaj o ZAFUL
Bokserka natomiast jest z Butika. Również jest w ładnym neutralnym kolorze, dopasowującym do każdej stylizacji jako baza. Jej ogromnym plusem jest materiał-bawełna. :) 
O zegarkach edibazzar nie muszę chyba Wam za wiele mówić.. Jakością i ceną przebijają wszystko! Zresztą możecie zobaczyć je w mojej dosłownie każdej albo prawie każdej stylówce, 
a mam ich ok. 5-6 w różnych wzorach i kolorach! :)
Na dzisiaj to tyle. buziaki. 














Spodenki- ZAFUL
Bokserka- BUTIK
Okulary- ZAFUL
Zegarek- EDIBAZZAR
Balerinki- ELILU

16 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja, baleriny są świetne, pierwszy raz widzę białe z takiego modelu. :)) No i zazdroszczę takich długich włosów :DD


    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :D
    Ładny wybór ubrań :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/daredevil-vs-punisher.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Te włosy! <3 Ogółem stylizacja idealna na lato, ale włosy po prostu "rządzą". :D Okulary i bluzka super. Nie wiem, czy zbierasz kliki, ale poklikałam w linki ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że miło spędzasz wakacje nad jeziorem, na prawdę zazdroszczę.
    Spodenki idealne na lato, no i świetnie pasują do każdej bluzeczki!

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki są rewelacyjne! Pięknie wygladasz ♥♥

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że miałaś bardzo udane dwa dni! Spodenki są prześliczne, to wiązanie kokardkowe, jest pełne słodyczy, mega mi się podoba! I jeeej jakie masz długie włosy, zazdroszczę!
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie czekam na paczkę od nich... Mam nadzieję, że będzie równie świetna! :)
    https://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te spodenki!♥
    http://dirtyunicorns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Jak najbardziej w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne spodenki! Wszystko bardzo ładnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Góry to świetne miejsce na wakacyjny odpoczynek. Zazdroszczę!
    Świetny outfit, a Ty na zdjęciach wyglądasz bajecznie.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    Jeśli chcesz zobaczyć czym ja sie zajmuję zapraszam do odwiedzenia i polubienia mojej strony:
    >https://www.facebook.com/magicballsshop/<
    Dla Ciebie to sekunda a dla mnie to bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne spodenki a twoje włosy po prostu cudowne-zakochałam się <3
    Super stylizacja ;3
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne szorty kochana ;) Zamierzałam je sobie zamówić, nie byłam tylko pewna co do rozmiaru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Co do rozmiaru- ja wszystkie rzeczy zamówione ze sklepu Zaful biorę w swoim rozmiarze :) Równiez można napisać do nich maila z linkiem do danej rzeczy, odpisza jaki masz wziąć rozmiar jeżeli napiszesz jaki masz swój :) pozdrawiam :*

      Usuń
  14. posiadam te same szorty :D Sa przewygodne


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Masz piękne włosy.

    Pozdrawiam
    Enjoy Life

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger