Falbanki/ZAFUL

Cześć! Dzisiaj mam dla Was kolejna propozycje na letnie dni.. 
Długi weekend był obfity w słoneczko i ciepłe powietrze, więc udało się go wykorzystać do wygrzewania na leżaku i zrobieniu tych zdjęć bez zmarzniętych rąk czy nóg ;) 
Powoli ta pora roku się niestety kończy...Ale mam jeszcze kilka takich postów, więc muszę się spieszyć z publikacją i myśleć o czymś jesiennym...szkolnym. 
Stylizacja, w której główne skrzypce gra bluzka ze sklepu Zaful
Gdy ją zobaczyłam po raz pierwszy, jeszcze na ich stronie - przepadłam, z myślą że muszę ją mieć. Jest piękna, lekko elegancka, z super materiału,który da się łatwo wyprasować. W dodatku nie jest taka droga jak, inne podobne w niektórych sklepach. Pasuje dosłownie do wszystkiego. Dżinsy,spodenki, spódnice itd. 
Ja połączyłam ją ze spodenkami, srebrnymi dodatkami i panterkowymi espadrylami. 
Wracając jeszcze do dodatków...
okulary z tego samego sklepu. Są świetne, mają piękny kształt i kolor, a ich wykonanie nie różni się niczym od tych mega drogich. 
Podsumowując...gdy Zaful zaproponował mi współprace..
przeglądnęłam ich asortyment i ani minuty dłużej nie zastanawiałam się czy warto...
Bo WARTO i mówię to z czystym sumieniem. Podoba mi się wszystko z tego sklepu, dosłownie. Bardzo chętnie mogłabym mieć całą garderobę z ich rzeczami! :) 
Łapcie tutaj oprócz sklepu ich bloga.
Buziaki.:)



















26 komentarzy:

  1. osobiście nie odważyłabym się na taką bluzeczkę:) ale na Tobie wygląda pięknie!
    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne okularki i bluzeczka <3 Kliknęłam :*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3 Bluzeczka przeurocza, kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia! Te okulary są super :) Ja też bardzo lubię ten sklep i wszystko mi się tam podoba :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ( poklikałam w linki :P )
    Zapraszam do mnie ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna hiszpanka! uwielbiam biały :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/
    obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka bluzeczka trochę nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna stylizacja, ale widzę, że po tą bluzkę sięga co druga osoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit ❤ od dziś będę do Ciebie częściej wpadać, super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja! ♥ Świetnie zrobione zdjęcia!
    Hiszpanki bardzo mi się podobają, jednak na mnie nie wyglądają za dobrze i nie mogę sobie podobnej sprawić.
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bluzeczka skradła moje serce tak jak twoje włosy! Śliczne zdjęcia, poklikałam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zauważyłam, że te bluzki, są coraz modniejsze, bardzo ładnie Ci w niej! Ale bym zjadła te truskawki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio właśnie przygotowałam post w roli głównej z białą bluzeczką którą masz na sobie. Kocham tego typu rzeczy,a Ty wyglądasz w niej fenomenalnie ! :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/sammydress-reviev-two.html

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzki z odkrytymi ramionami, te hiszpanki to hit sezonu. każda taka sama ale każda jest inna, ta którą ty masz chyba najbardziej mi się spodobała, no i biały kolor! idealnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tej bluzce i okularkach *-* Zauważyłam że te dwie rzeczy są ostatnio bardzo popularne.

    natalianowotna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie huszpanki są cudowne! Na początku nie mogłam się przekonać, ale teraz sama w nich śmigam jak szalona. Wyglądasz pięknie! <3

    http://turqusowa.blogspot.com/2016/08/wspopraca-z-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Włosy i urodę masz przepiękną! Świetna stylizacja bardzo klasyczna, hiszpanki w to lato są wielkim must have. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Również dostałam propozycję współpracy z tą firmą i faktycznie asortyment mają świetny. Piękne zdjęcia ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja czekam na paczkę z Zaful, zobaczymy czy również będę zadowolona :)
    śliczna bluzka! uwielbiam ten fason ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna bluzeczka ♡ ślicznie w niej wyglądasz :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna bluzeczka, a Ty wygladasz w niej zjawiskowo :) piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne okulary i bluzeczka :O Pozdrawiam :*
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przymierzam się do zakupu tych okularów, podobają mi się. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger