Brąz z niebieskim plus różany haft.

Cześć! :) Dzisiaj tak bardzo na szybko, ponieważ mam jeszcze masę rzeczy do ogarnięcia, ale stwierdziłam, że ta stylizacja musi się tu znaleźć..swoją drogą czekała już jakieś 2 tygodnie na publikacje.;) Ach..gdzie ta pogoda ze zdjęć?! Teraz jedynie gruby sweterek i gorąca herbatka umilają każdy wieczór. Co do stylizacji..połączenie brązu z wieloma odcieniami niebieskiego..na początku nie byłam przekonana, ale nawet mi się spodobało i coraz częściej je ze sobą łączę. Swoją drogą ta torebka jest taka piękna i idealnie pasuje do tych mokasynków- według mnie duet idealny! :) Do tego  prześliczna, klasyczna, elegancka biżuteria i stylizacja gotowa! :) Dajcie znać co myślicie! Buziaki! :)









kurtka- zaful
koszula- reserved
spodnie-house
torebka- klik
buty- klik
zegarek, bransoletka- klik, klik

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja. Kurtka świetna oraz koszula. Zegarek również podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie wyglądasz obłędnie w tej stylizacji, wszystko ze sobą gra i tańczy!
    Jesteś taka śliczna! Czekam na więcej takich zdjęć :D
    Pozdrawiam cieplutko
    https://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja ;) Całość bardzo mi się podoba ;) Taka ze smakiem ;) A torebeczka i zegarek idealnie dopełniają całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, faktycznie! Torebka to cudo! Sama bym chciała taką mieć.
    Zestaw idealny i całkowicie w moim stylu, piękne zdjęcia :)
    www.milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba się mi ta kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Specyficzna ta kurtka dość, ale no ma coś w sobie, trzeba to przyznać :). Zapraszam! https://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna kurteczka, bardzo podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow bardzo mi się ta stylizacja podoba może dlatego że uwielbiam niebieski 😂

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, klasyczna lecz kobieca stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancko :) I ta elegancja przychodzi Ci tak bez trudu, tak po prostu :)
    zapraszam do nas - nie piszemy o ciuchach, więc chętnie do Ciebie zaglądam :) :)

    https://massivehoopie.blogspot.com/2017/09/anti-aging-glinka-rhassoul-arganowiec-i.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna stylizacja!!! Bardzo ładna koszula ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. woow, naprawdę genialna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger