Bluzka w kropki z bufiastymi rękawami.

Cześć. Co u Was słychać? Jak tam w szkole, przyzwyczailiście się już do nowych planów zajęć, czy może jeszcze korzystacie z wolnych, wakacyjnych, studenckich dni? Dzisiaj mam dla Was typowo elegancką stylizację z ubiegłej soboty, wtedy jeszcze można było sobie pozwolić na odkryte nogi i wyjście bez kurtki...przeciwdeszczowej! U Was też taka genialna pogoda?! Od wczoraj ciągle pada... oby prędko przestało, bo chyba nikt nie wspomina dobrze powodzi...no nic.. Wracając do stylizacji, biała bluzka w kropki jest tak bardzo urocza, jednakże szczególnie urzekły mnie w niej te rękawy! Do tego spódnica przed kolano- idealna na przykład do pracy, i swoją drogą... chętnie bym znowu ubrała te mokasynki ale chyba muszą już poczekać do wiosny. Całość połączyłam z szarymi oraz różowo złotymi dodatkami. Nietypowo ale mnie się podoba, a Wy co myślicie? Jak u Was z pogodą? Dajcie znać w komentarzach ! Buziaki! :)















Bluzka- klik
Spódnica- stradivarius
Buty- klik
Torebka- gammis
Zegarek, bransoletka- Daniel Wellington
Łańcuszek- klik

17 komentarzy:

  1. Bufiaste rękawy teraz w modzie ;) Ale ja jakoś nie mogę się do nich przekonać ;) Choć powiem szczerze, że Twoja stylizacja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, jaka śliczna ta koszulka z bufiastymi rękawami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna stylizacja, a co do pogody to bardzo jesiennie jest. A szkoła? Nie chodzę całe szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, black & white zawsze się sprawdza:)
    Bluzka z Yoins jak się sprawdza?
    W butkach z Esclusivo się zakochałam!!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja! Wszystko do siebie idealnie pasuje ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna stylizacja, jest po prostu perfekcyjna, nic dodać nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj u mnie masakra, jeszcze sie nie przestawiłam haha! Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka skradła moje serducho! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tutaj w podlaskiem trudno stwierdzić, czy jest pochmurno czy deszczowo, bo dzień w dzień się co zmienia. Ale niestety jest prawie cały czas szaro. Tak nie chcę tej jesieni... Przepiękny zegarek. Zapraszam do mnie, http://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna stylizacja. elegancka, kobieca i urocza. uwielbiam kropeczki. a buty, zaskoczenie ! przeciwwaga do poważności stroju. super pomysł. gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, piękne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kropeczki :) - świetna stylizacja;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna stylizacja, bardzo kobieca:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger