Przedwiosenna szarość.

Cześć Wam! :) Co tam u Was słychać ? 
Ja już na szczęście po sesji... ogólnie jestem z sibie nawet dumna..ale to dopiero początek dlatego, zobaczymy jak pójdzie dalej... a u Was jak tam na studiach albo w szkole ? :) 
Mamy marzec a wraz z nim piękne słoneczko i temperaturę sięgającą nawet 16st. 
Wiosna pełną parą, mogło by już tak zostać. 
Jeżeli chodzi o to co mam dzisiaj na sobie, szybki prosty zestaw idealny na uczelnie gdy "nie mam się w co ubrać" a do wyjścia na zajęcia mamy 15 minut i milion innych rzeczy do zrobienia :D Idealnie sprawdzi się również ta szara puchowa kurtka. Kupiłam ją jakiś czas temu na stronie Goodlookin, świetnie sprawdzała się w zimowe dni przy temperaturze -10st ale również jest idealna na teraźniejszą pogodę lub gdy na przykład pada deszcz :)
Co do koszuli...ostatnio chodząc po galerii zauważyłam na wielu wystawach czarno-czerwone w kratkę, znów powróciły do łask, a ja długo zastanawiałam się czy sobie taką kupić. Przy okazji innych zakupów postanowiłam znów wejść na stronę sklepu internetowego dresslily
zamówiłam i po raz kolejny się nie zawiodłam! 
Do tego wszystkiego czarne dodatki i prosty set na uczelnie, do szkoły czy pracy gotowy! 
Dajcie znać co myślicie :) 













kurtka- GOODLOOKIN
koszula- DRESSLILY
spodnie- BERSHKA
zegarek- DRESSLILY
torebka- ZAFUL

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie! I ta koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look! Wpadła mi w oko koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudowna stylizacja! Pięknie wyglądasz :*

    + dodaje do obserwowanych :)
    Zachęcam również do obserwacji mojego bloga :)


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobna kurtkę :)

    Wygladasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie, sesja zdjęciowa wyszła. Mojej dziewczyny zapytałem się o wypowiedzi, koszula w kratę niej się podoba.

    Zapraszam do siebie. http://mytruetherapy.blogspot.com/2017/03/1-seriale-mojego-dziecinstwa.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja oraz zegarek mnie też bardzo zaciekawił. Ja z utęsknieniem czekam już na wiosnę i słoneczko :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula jest przepiękna, jak i cała stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby taka zwykła stylizacja a bardzo ładna 😃

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger