Za kolano!

Hejka! :) Co tam u Was , dalej trzyma zima czy może zauważyliście jakieś przebłyski wiosny ? U mnie przez ostatnie kilka dni można było już poczuć wiosnę , temperatura sięgała nawet 10 st na plusie , chociaż na spacery nie ma chyba nikt ochoty zważając na ten otaczający nas smog... niestety ludzie nie rozumieją jak zatruwają siebie i nas wszystkich dookoła...ale to temat rzeka i może nie będę go poruszała tutaj , chociaż jeżeli chcecie możecie podzielić się swoimi odczuciami w komentarzach , tam możemy podyskutować.
Wracając do stylizacji jest ona troszkę bardziej na wiosnę... chociaż w sumie sprawdzi się również w zimie gdy wsiadamy do samochodu, bez większego spędzenia czasu na wolnym powietrzu. Połączenie grubego mega ciepłego sweterka z pół golfem i nieco krótsza brązowa ramoneska z wieloma zamkami i klapami jest według mnie idealne a zarazem praktyczne. Elegancji nadają te cudowne beżowe kozaki za kolano z wysokim obcasem. Zamawiając je bałam się troszkę czy będą wygodne , jednak wysokość jest idealna a butki sa tak wyprofilowane ze kompletnie nie czuć wysokości, do tego piękny złoty zegarek przeplatany trzy razy dookoła ręki sprawiający bransoletkę i stylizacja gotowa. Dajcie znać co myślicie i czy Wy tez tak jak ja uwielbiacie takie buty?!
Buziaki! :)









Kurteczka- Gammis
Sweter- Dresslily
Zegarek- Dresslily
Buty - Buu.pl

14 komentarzy:

  1. Ciekawy blog,jak i post <3 Super zdjęcia ,będę odwiedzać <3 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! przepięknie wyglądasz :) bardzo Ci pasuje taka stylizacja <3 bardzo podobają mi się buciki i kurteczka, z tym ze ja wybrałabym inne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest super! Bardzo mi się podoba to połączenie. Niestety nie wiem czy lubię takie buty, bo jeszcze nie mierzyłam i nie chodziłam w takich, ale chciałabym wypróbować jak to w nich jest :D U mnie jest jeszcze trochę chłodno, do 5 na plusie max i wiatr/deszcz... Na razie przebłyski wiosny to brak śniegu i to co się pod nim ukryło (i nie trzeba było sprzątać :p ). pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nadal zimno i nie mogę pzowolić sobie na takie stylizacje :)
    świetnie wyglądasz, stylowo, kobieco i ze smakiem :)
    Totalnie w moim guście :*
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. ej kochana ten sweterek jest cudowny ! *,*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już czuję powiew wiosny :) uwielbiam kozaki za kolano, oczywiście poklikałam w linki :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja uwielbiam takie swetry:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja:D
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham kozaki za kolano <3 Muszę w końcu jakieś sobie kupić :D To tak pięknie wygląda. Tylko, że trzeba je jeszcze umieć zestawić... Osoba z tak dobrym wyczuciem mody jak Ty może sobie na takie buciki pozwolić, bo wie co do nich założyć. Ja to pewnie nie uniknęłabym modowej wpadki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka jest rewelacyjna ta kurtka, zachwycilam się nią. Model boski <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna glebia ostrosci na fotce zegarka 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe zdjecia na prawdę genialna stylizacją. Wspaniałe buty i jeszcze ten sweterek ! Pięknie
    Obserwuję kochana :)
    Zapraszam do mnie ; diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz super figurę! świetnie wyglądasz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger