JEANS!

Hej hej! :) Co słychać u Was? :)
U mnie raz lepiej, raz gorzej...czasami tracę wiarę i siłę w to wszystko co mnie/Nas otacza...czasami zastanawiam się czemu...czasami myślę co mam zrobić i co robię/zrobiłam źle, że teraz jest tak a nie inaczej. Nigdy nie lubiłam się nikomu zwierzać..zresztą dalej nie lubię...wolę trzymać to w sobie, co jest okropnie nie dobre...więc nie będę Was zamęczać. Te kilka słów wystarczyło by było lżej albo właśnie jeszcze ciężej..ale nic! Wracamy do stylizacji! Wiosna idzie a właściwie już przyszła, wraz z nią piękne, ciepłe słoneczko, brak grubych zimowych kurtek, a w zamian za to kolorowe lekkie ramoneski, płaszczyki czy jak w dzisiejszym poście jeansowe katany. :) Gdy zobaczyłam tą koszule na stronie sklepu, zakochałam się w momencie, jest urocza dzięki tej koronce na ramionach, czyż nie? :) Do tej stylizacji dobrałam szare dodatki. Kupując buty chciałam by torebka równie pasowała, dlatego nie zastanawiając się, wchodząc na tą stronę zobaczyłam torebkę, która idealnie do nich pasuje, jest bardzo pojemna i świetnie sprawdzi się do eleganckich jak i bardziej luźnych stylizacji.
Dajcie znać co myślicie. Buziaki! :)














Koszula- klik
Katana- House
Jeansy- Bershka
Buty- Bershka
Torebka- klik
Zegarek- klik

11 komentarzy:

  1. ta bluzeczka jest taka sliczna *,* i kabaretki mmm <3

    Pozdrawiam, Pardejka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest GUST , rybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz tak pięknie, a torebka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz przepięknie. torebka skradła moje serducho!
    http://fashionbyelegancea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz czasami rozmowa z kimś pomaga, też jestem osobą która trzyma wszystko w sobie ale czasem warto z kimś porozmawiać :) No koszulka jest super i mi też podobają się te wycięcia :) Bardzo ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sesja, Ciekawe połączenie kabaretek ze spodniami. Jak dla mnie fajnie dobrałaś ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawienie jeansów i kabaretek!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest fantastyczna! Ogólnie stylizacja jest bardzo fajna :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam detale koronkowe, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna torebka <3 A jeans jest taki uniwersalny! Uwielbiam spodnie jeansowe bo można założyć i bluzę i koszulę tak samo z butami http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger