Szary kardigan / DRESSLILY

Cześć. Już prawie koniec listopada, a dodaje tutaj dopiero drugi post! Jest mi mega przykro z tego powodu, i nie będę się po raz kolejny usprawiedliwiać...Nie lubię zaczynać i nie kończyć, nie lubię jak zaczyna się kręcić i to przerywam. Miałam takie miesiące, że siedziałam przed telewizorem i nie chciało mi się ruszyć do niczego, dni leciały wolno i nudno. Natomiast teraz...wszystko ruszyło. Nie wiem kiedy dni mijają jeden za drugim. Doba faktycznie powinna trwać co najmniej kilka godzin więcej. Na szczęście mam jeszcze kilka dni (4-5) w miesiącu wolnych gdzie mogę iść i zrobić zdjęcia tylko ta pogoda płata ogromne figle, i teraz mam pytanie do Was... 
Polecacie jakieś strony gdzie znajdę dobre tła fotograficzne z całym sprzętem, 
wszystkimi dodatkami? :) Będę wdzięczna i ułatwi mi to pracę. :)  
Przechodząc do sedna....Co mam na sobie. :) Długi kardigan ze sklepu internetowego DRESSLILY. Jest bardzo cieplutki, na prawdę miękki i przyjemny, sama byłam w szoku. Idealnie na jesienne wieczory i zimę. Zauważyliście już pewnie, że uwielbiam długie swetry, dlatego ten jest kolejnym, z którego jestem bardzo zadowolona i jest moim numerem jeden w garderobie! :) 
Drugą rzeczą, którą chcę Wam dzisiaj przedstawić jest czarna torebka ze złotymi wstawkami i zamkami, pojemna, ale nie za duża. Jest bardzo gustowna i stylowa. Lubię takie, które mają w sobie "coś" mimo, że nie mają naszywek czy miliona różnych dodatków..są niezwykłe w swojej prostocie. 
Uwielbiam rzeczy z tych sklepów a to już druga torebka od ZAFUL
Jak nigdy nie lubiłam czekać na przesyłki i wolałam jechać do sklepu i coś kupić na miejscu, tak teraz przeglądam co chwilę strony, zamawiam, czekam tydzień i mam! Świetne rzeczy, bardzo dobre jakościowo! Całość utrzymana w dość zwykłym i prostym stylu, z nutą elegancji. A to wszystko dzięki botkom na szpilce i złotym dodatkom. 
Dajcie znać co myślicie! :) Buziaki :*
Ps. Klikajcie w zdjęcia - lepsza jakość :)
PPs. Instagram- stylkaa





























14 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyglądasz! Piękne włosy ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tak samo czasami mogę się zanudzić , a są takie dni , że nie wiem w co rece włożyć ;)
    śliczna stylizacja ! ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/11/kalosze-czasnabutypl-kokardki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny look, wglądasz pięknie, kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja, ale jest trochę za zimno jak na taką stylizacje ale na ciepłe dni będzie idealna.

    kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja perfekcyjna. zainspirowałaś mnie do stworzenia jutrzejszego outfitu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia ! Zazdroszczę torebki ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna stylizacja <3 Podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski sweterek jak i cały look, chętnie sama bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię wszelkie swetry i kardigany, a ten prezentowany przez Ciebie bardzo przypadł mi do gustu. Zwłaszcza w połączeniu z cało stylizacją bardzo ciekawie się prezentuje.

    Pozdrawiam, Elen z Papierowego Kubka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny sweterek i śliczne zdjęcia :)


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny prosty look:) Sweterek cudowny!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger