HIT! KAMIZELKA / SAMMYDRESS

Hej! Witam się z Wami po tak długiej przerwie. Ostatni post napisałam niemalże miesiąc temu...Październik minął mi bardzo szybko, za szybko... Praca pochłonęła mnie okropnie, gdy wracałam do domu było już późno, a o zdjęciach można było jedynie pomarzyć. Całe weekendy na uczelni też nie pomagają w byciu tutaj tak często jak jeszcze dwa miesiące temu. Ale bez usprawiedliwiania... na szczęście na początku listopada miałam jedno popołudnie wolne i szybko wyskoczyłyśmy na zdjęcia. Mam do pokazania Wam ubrania, których się dość troszkę nagromadziło i myślę, że będą idealne do jesiennych stylizacji. Proszę o kilka ładnych słonecznych dni, żeby to wszystko nadrobić. Przechodząc do sedna- czyli outfitu, który mam na sobie. Utrzymana w stonowanych kolorach, czerń, beż, złoto. Uwielbiam takie proste połączenia. Są idealne kiedy stoimy przed szafą i "nie mamy się w co ubrać". 
Futrzana kamizelka - poluje już chyba drugi sezon na taką i w końcu ją mam. Przeszukiwałam wiele sieciówek, jedne były za ciemne, za jasne, długie, krótkie, z paskami itd...ta jest idealna! 
Cudowny odcień beżu, o doskonałej długości, jakości i wielkości włosa, który jest mięciutki, a do tego wszystkiego jest tak cieplutka, że sama byłam w szoku. Chodzę w niej bez zapięcia, ale gdy chcemy- możemy ją również zapiąć na takie małe/ prawie niewidoczne zaczepy, dzięki czemu nie wygląda tandetnie, a praktycznie i bardzo ładnie. Uwielbiam ją i chodząc w niej do pracy, kompletnie nie czuje zimna! :) Zachwycając się nią zapomniałam napisać, skąd jest, a więc jest ze sklepu internetowego Sammydress. Po raz pierwszy, mogłam sobie wybrać kilka ubrań i jestem pozytywnie zachwycona. Bluzkę z wiązaniem na dekolcie mam natomiast ze sklepu Zaful, współpracując z nimi po raz kolejny jestem bardzo zadowolona. Czarna w dodatku z długim rękawem, to "must have" na jesień/ zimę! Znajdziecie ją tutaj. Dodatki już znacie, okulary i zegarek to moje ulubione. 
Więcej i częściej możecie mnie znaleźć na instagramie. Zapraszam! :) 

Ps. Mam dla Was konkurs, jeżeli dodacie komentarz do Waszego ulubionego produktu na TEJ STRONIE , weźmiecie udział w losowaniu, w którym do wygrania jest 100$ na zakupy 
w sklepie SAMMYDRESS. :) Może wygrać, aż 10 osób. :) Powodzenia! :)

Buziaki :) 















14 komentarzy:

  1. Fantastycznie połączenie. Perfekcyjny look.
    Kamizelka fajnie wygląda w połączeniu z czarną skórzaną kurtką.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się połączenie ramoneski z kamizelką futrzaną. Świetnie wyglądasz. :)

    FromCarolinee

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna Stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne sa te kamizelki, niedość, że cieplutkie to jeszcze do wielu rzeczy pasują!
    Wyglądasz pięknie!
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://secretsofcosmetology.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięka jak zawsze, zarówno ty jak i stylizacja, dodawaj wiecej postow ��❤

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta kamizelka i bardzo gruba,nie byle jakiej jakości :)
    okular też fajne,poklikalam.
    Mogę prosić o rewanż?

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna z Ciebie dziewczyna. Kamizelka ma ciekawy kolor, jednakże brakuje mi całych ujęć stylizacji. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    www.nkfn.pl
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja, masz dobry gust. Jesteś bardzo fotogeniczna.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wygladasz slicznie! fuerko super widac ze znasz sie na modzie<3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna, czekam na podobną kamizelkę tylko w pudrowym różu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne futerko <3 właśnie poluję w jakieś sieciówce na takie ^^

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się takie kamizelki! :)
    Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome photos! You're so pretty *-* I love the bag!
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger