Wiązany sweter/ ZAFUL

Hej! 
Dzisiaj przygotowałam dla Was post w studiu fotograficznym, z nieco zimowymi zdjęciami. Stylizacja iście "domowa" i nieco zimowa- świąteczna. ;)
Gruby, miękki sweterek ze sklepu internetowego Zaful, skradł moje serce od kąd go zobaczyłam...Niesamowicie ciepły a co za tym idzie idealny na tę porę roku, 
jest troszkę luźniejszy więc pozwala na otulenie się nim i zatopienie w dużym, wygodnym fotelu z kubkiem gorącej herbaty. W dodatku sweter ten, ma modne wiązanie na dekolcie, dzięki czemu jest bardzo ciekawy. Kolor beżowy to chyba jeden z podstawowych w naszej szafie,
 zaraz po czerni i bieli, dlatego pasuje do wielu rzeczy. 
Tymczasem lecę pod kołdrę, bo angina i praca plus zmęczenie całymi dwoma pełnymi tygodniami bez żadnego wolnego dnia, nawet weekendu, nie zawsze idą dobrze w parze...ale przecież sama chciałam studiować i pracować. :) Więc dzisiaj niestety tak na szybko ale mam nadzieję, że zdjęcia oddają troszkę klimat i słowa są już zbędne. 

Buziaki. 



















17 komentarzy:

  1. Prześliczny ten sweterek. Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten sweterek i zdjęcia bardzo ładne :)


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter faktycznie jest przepiękny! Nosiłabym :) A zdjęcia wyszły super :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie prezetuje sie ten sweterek.
    http://olgv-kos.blogspot.com/2016/12/christmaschristmaschristmas-zima-201617.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne zdjęcia Kochana! :)
    Super sweterek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek cudowny! Strasznie podobają mi się rzeczy z tego typu wiązaniami :) Urzekły mnie Twoje skarpetki, są idealne na święta <3
    Zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaobserwowałam, poklikałam w linki i dodam tylko,że zakochałam się w zdjęciach! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam identyczny sweterek i bardzo go lubię :) Śliczne zdjęcia!

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że zdjęcia wyglądają bardzo ładnie. Stylizacja jest idealnie dopasowana. " Wianek nadaje uroku. Jesteś bardzo fotogeniczna. Widać, że nie krępujesz, się przed obiektywem.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są fantastyczne, bardzo podobają mi się, ślicznie na nich wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy motyw z jarzębiną, podoba mi się :) dodam, że super masz skarpetki

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio bardzo modne są takie swetry,bluzki,t-shirt :) kochana bardzo ładne zdjęcia i urocze skarpetki! 💗
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia *-* Strasznie podoba mi się utrzymanie wszystkiego w biało-czerwonych kolorach ;) Sweterek genialny. Teraz te wiązania modne ;) Ja to mam obsesję na ich punkcie ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia ♥ wszystko się tak świetnie ze sobą komponuje !
    Obserwuję :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweter jak z okładki 'szeptuchy' (albo mimowolnie tak sobie wyobrażam jej okładkę). W każdym razie jest idealny, a twoje zdjęcia genialnie oddają jego urok. Jeszcze ten wianek (? nie wiem, jak nazwać to, co masz na glowie) dodaje wielkiego uroku!
    Podsumowując: cudowna stylizacja.

    Pozdrawiam serdecznie,
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger