Kratka i futerko w ulubionych kolorach. - ZIMOWY STRÓJ DNIA.


Hej! Jak ja się stęskniłam, za dodawaniem tutaj postów. Półtorej miesiąca wyjęte z życia, ach te studia i sesja. :) Na szczęście wszystko zdane i jestem. Dzisiaj ma dla Was stylizacje sprzed prawie miesiąca, ale myślę, że teraz bym ubrała ją chętniej niż wtedy gdy na zewnątrz było -15 stopni. U Was też była taka zima? Na tą kurteczkę polowałam już długi czas w stradivariusie czy bershce, jednakże w tamtych miałam wrażenie, że wyglądam jak wielki bałwan, tą znalazłam na stronie ulubionego, internetowego sklepu Zaful. :) Tak samo sukienka oraz torebka, także pochodzą z tego sklepu. Natomiast botki, jak zwykle niezastąpiony sklep Renee.pl. Dajcie znać co myślicie o tej stylizacji? Piszcie co u Was słychać! Buziaki! :)










sukienka- klik
kurtka- klik
torebka- klik
botki- klik

10 komentarzy:

  1. Piękne pazurki ;) Cała stylizacja bardzo mi się podoba, choć ostatnio staram się włączać więcej jasnych odcieni do moich strojów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe buty! Bardzo podobają mi się juz od zeszłego sezonu.
    Zapraszam tez do siebie nathalieehermaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku te buty to coś pięknego i ślicznie wyglądasz :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie same botki. Stylizacja 10/10! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zakochana w torebce i butach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również zima mroźna :D Bardzo podoba mi się cała stylizacja :)

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna zimowa stylizacja :) buty bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja świetna - każdy element doskonale ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zimowy look:) Jestem ciekawa czy ta kurteczka ciepła jest:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger