Karmelowa szarość!

Cześć! :) Tym razem przychodzę do Was już z drugą stylizacją z tą piękną brązową torebką ze zwierzęcym motywem. Zamówiłam ją na stronie kolorowysklep.pl gdzie jest bardzo duży wybór torebek, plecaków, portfeli czy pasków. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Co do torebki jak już wiecie jest bardzo pojemna, praktyczna idealna na codzień, do pracy, na uczelnię lub zakupy. Jest bardzo solidnie wykonana! Co do całości, tym razem wybrałam idealne dla mnie połączenie karmelowego brązu z szarością! Lubię takie praktyczne, nieco eleganckie stylizacje, które sprawdzą się na wiele okazji. Dajcie znać co myślicie. Buziaki! :)












Sukienka- born2be
Płaszcz- stradivarius
Botki- dreamheelshoes

8 komentarzy:

  1. Jeżu kolczasty przyprószony śnieżkiem, JAK ŚLICZNIE *-*
    Płaszczyk gdyby miał inny kolor to bym sie na niego rzuciła :O


    https://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycił mnie ten płaszcz,
    Warto mieć w szafie taki klasyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycił mnie ten płaszcz,
    Warto mieć w szafie taki klasyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kolory pięknie ze sobą współgrają ;) Cała stylizacja jest bardzo spójna i elegancka, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz jest świetny, ponadczasowy. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny płaszcz, super! :)

    http://martaskrzypecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia!:) zazdroszczę włosów:(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger