Niebieski- ulubionym kolorem na lato!

Cześć! Pisząc ostatniego posta na temat stroi kąpielowych było tak okropnie zimno i wielkie ulewy. Wtedy też pisałam, że idealne by były na tropikalne wakacje...no i masz! Czy u Was też temperatury sięgają ponad 30 st?! W takie dni najlepiej sprawdzają się krótkie spodenki, luźne, delikatne, mgiełkowe bluzki- ta jest genialna! Dobrałam do tego zestawu bardzo wygodne, mega miękkie mokasynki z frędzlami o niebieskim kolorze.W lecie lubię wszystko co kolorowe dzięki temu stylizacja nie jest nudna i zbyt oczywista. W dodatku teraz na stronie Renee otrzymacie -40% na wszystkie buciki z kategorii lato oraz wyprzedaż! :) Świetna okazja by zaopatrzyć się w różnie fasony. Mogę śmiało polecić ten sklep, nie dość, że jakość wszystkich butów jest ekstra tak swoje paczuszki dostałam do maksymalnie 2 dni roboczych! Mam już kilka par bucików z tego sklepu i kolejne już do mnie idą! Szczerze jestem bardzo zadowolona! Dajcie znać czy macie jakieś buty z tej strony? Co myślicie o tej stylizacji? Dajcie znać w komentarzach! :) Buziaki! :)












bluzka- klik
spodenki- klik
mokasyny- klik
okulary- coralove

21 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię kolor niebieski.
    Podoba mi Twój zestaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną bluzeczkę ;) Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji ;) Kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też posiadam kilka par z ich strony :)
    Fajna stylizacja :D
    zazdroszczę włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja!
    obserwuję i liczę, że się odwdzięczysz:)
    http://klaudynkasb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja! Jak dla mnie najlepsza bluzka i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to jest najlepsza stylizacja na weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna bluzeczka, podoba mi się model i te kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra te spodenki, sama mam podobne ;) bardzo ładna, letnia stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia. Bardzo podoba mi się stylizacja.
    Pozdrawiam,

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam niebieski i Twoje włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie prezentujesz się w tej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne spodenki! i ciekawa lekka stylizacja, dobrze złożona, dodatkowo jest na co popatrzeć. Podoba mi się!

    https://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie! Bardzo mi się podoba Twój look! I zdjęcia tez śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz fanastycznie ! Masz pięne włosy Kochana :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz :) u mnie temperatury również przekraczały 30 stopni i sama wskakiwałam w podobne zestawy :) buty cudne, piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak przepięknie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Your style is very nice , i like that top & blue shoes!!
    Follow for follow?
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz , ładny zestaw ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger