Koronka z kokardkami.

Hejka! :) Dzisiaj przychodzę do Was z typowo letnią stylizacją. Białe mocno wycięte i poszarpane spodenki wraz z różowym welurowym topem i różowymi klapeczkami , swoją drogą są mega wygodne! - to idealny outfit na spacerki, wyjścia ze znajomymi itd. Ogólnie nie lubię nosić klapek, a to wszystko przez to, że nie lubię odkrytych stóp :P ale te są wygodne niczym kapcie! Chodzę w nich ciągle! :) Wy też tak macie? :D Jak Wam mijają letnie wakacyjne dni? Byliście już gdzieś czy może dopiero się wybieracie? Albo szykujecie się już na powrót do szkoły?! Ja na szczęście mam jeszcze ponad miesiąc „wakacji”. ;) Dajcie znać w komentarzach co u Was i jak Wam się podoba ta stylizacja! Buziaki!
PS.: Mam dla Was coś jeszcze! Każdy kto zaloguje się pod tym linkiem do sklepu Zaful otrzyma 10$ rabatu na kolejne zakupy! :)












Top- klik
Spodenki – klik
Klapki – klik
- dodatkowo w tym sklepie teraz aż -50% na wszystkie buciki z kategorii lato!
Zegarek – Daniel Wellington

12 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne ;) Uważam, że róż i biel pięknie się ze sobą łączą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekna z Ciebie dziewczyna, a zestaw idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny outfit! szorty strasznie przyciągają moją uwagę :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamciu piekna stylizacja ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  5. top jest super, za aksamitem nie przepadam ale koronkę uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten top jest po prostu cudowny! Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, uczciwie poklikałam do Zaful :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes przepiękna! Outfit totalnie w moim guście. Niemożliwe ze masz takie cudowne włosy, proszę powiedz ze to peruka i daj info do sklepu. Sa wspaniałe!!! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba kolorystyka tj stylizacji. No i piękna z Ciebie dziewczyna :) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna stylizacja, przepięknie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej z całej stylizacji podobają mi się buty. Są takie słodkie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger