Pastele na jesień!

Hej hej! Dzisiaj mam dla Was typowo jesienną stylizację, w klimacie iście odpowiadającym tej porze roku! :) Uwielbiam taką słoneczną pogodę, gdzie wokół ogrom pięknych drzew i spadających kolorowych liści. Stylizacja co prawda nie jest w beżach, brązach czy żółci.. ale chcę Wam pokazać, że pastele też mogą świetnie współgrać z jesiennym krajobrazem. :) Do idealne, mięciutkiego, aczkolwiek dość grubego różowego kardiganu założyłam mokasynki oraz torebkę o tym samym kolorze, białą koszulę z nieco ażurowym akcentem oraz dżinsy z cudownymi kokardkami na nogawkach. Dajcie znać co myślicie o tej stylówce? Czy Wy też lubicie takie kolory tej jesieni? :) Buziaki! :)












Sweterek- Renee.pl
Spodnie- Renee.pl
Koszula- Yoins
Mokasynki- Renee.pl
Torebka-  Mohito

16 komentarzy:

  1. Koszulę masz świetną! Bardzo ładna i dziewczęca stylizacja :) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham pastele, a ten sweterek to po prostu coś cudownego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam! Sweterek jest na prawdę wspaniały i mięciutki! <3 :)

      Usuń
  3. Mnie bardzo się podoba sweterek! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zakochana w Twojej stylizacji! :)
    Odcień sweterka i te kokardki na kieszonkach - ahhh sama słodycz.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło czytać takie słowa! <3 ogromnie dziękuję! :) Pozdrowionka! :) <3

      Usuń
  5. Pastelowe kolory uwielbiam i mogę nosić okrągły rok ;) Szczególnie pudrowy róż <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pastele są cudowne o każdej porze roku! :) Także uwielbiam ten odcień różu, pudrowy! <3 :)

      Usuń
  6. Ale jesteś piękna😍 W tej stylizacji ci do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne zdjęcia, ten sweterek jest przeuroczy. Masz bardzo ładną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek faktycznie jest świetny! <3 :) O, bardzo mi miło! :)

      Usuń
  8. pastele na jesień to jest to! :)
    słodko! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger