Codzienno-elegancka stylizacja z Renee.pl!

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z wiosenną stylizacją. Jak widzicie, jest w stonowanych, ulubionych kolorach- biel i czerń, połączyłam je z camelowymi mokasynkami i to w dodatku z haftem! Są idealne! Tak samo jak kurtka, która mimo, iż jest czarną ramoneską to właśnie, za sprawą wyszywanych kwiatów, staje się niebanalna. Wspominałam we wcześniejszym wpisie, że jednym z moich "must have" są właśnie kwiaty, oto i one. :) Natomiast drugim, był "przeźroczysty materiał" i właśnie ta koszula się do takich zalicza. Bardzo mi się podoba, jest taka niezwykła! :) Do tego czarne woskowane spodnie i stylizacja na codzień, ale także na większe wyjście idealna! :) Dajcie znać co sądzicie! :) Buziaki! :)












Bluzka- klik
Spodnie- klik
Mokasynki- klik
Kurtka- klik

14 komentarzy:

  1. Wow ta ramoneska kochana to coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka jest przepiękna! 😍 Cała stylizacja jest na duży plus ☺️ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ☺️

    diannstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszka Oracz25 kwietnia 2018 18:54

    Uwielbiam stronę Renee.
    Piękna stylizacja. Zakochałam się w tej bluzce !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie kochana wyglądasz, zauroczyłaś mnie tą stylizacją! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właściwie to nie wiem co podoba mi się bardziej. Ramoneska czy może koszula? Aczkolwiek cała stylizacja jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska ramoneska <3 cała stylizacja idealnie dopasowana :) aż mam ochotę przejrzeć więcej postów. Blog stanowi bardzo fajną inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja ;) Bardzo w moim stylu ;) Podoba mi się każdy element ;) I kurteczka, i bluzka i buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post <3 zakochana jestem w ramonesce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, boska jest ta kurtka ! Wszystko ładnie dobrane. Mam chyba ten sam zegarek z DW ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się pdooba Twoja stylizacja, masz śliczne, profesjonalne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. wow dawno nie widziałam tak oryginalnej ramoneski!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie lubię haftów, ale bardzo podoba mi się ta bluzeczka.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny styl! Pozdrawiam i do zobaczenia 11-12 Maja w Poznaniu!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger