Szorty/ Paski

No hej hej. :) 
Dzisiaj kolejny wpis i kolejna stylizacja. 
Zwykły prosty outfit na lato. Spodenki ze sklepu BUTIK, są świetne, wygodne, wykonane z miękkiego dżinsu, dopasowane i mają cudowny krój. Bluzka natomiast jest od TOPSTYLE. Niby zwykły T-shirt, bokserka itp. Właśnie niby..zobaczcie ten węzeł z tyłu a wycięcie na plecach z góry na dół robi wrażenie. :) buty... Espadryle to moje ulubione obuwie na lato, a Wasze jest jakie? :) kilka dodatków i set gotowy. Modnie i wygodnie. Buziaki :*

spodenki- BUTIK  bluzka- TOPSTYLE  buty: ELILU (podobne TUTAJ i TUTAJ)
zegarek: EDIBZZAR  okulary: H&M
















15 komentarzy:

  1. Masz mega włosy *.* Stylizacja bardzo mi się podoba, no może oprócz butów :)

     twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jakie ty masz cudowne włosy <3 Śliczna stylizacja, taka klasyczna. Uwielbiam takie!

    http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja, takie proste są najwygodniejsze :) cudowne włosy*.*

    http://dagaj.blogspot.com/2016/07/trening-w-domu-czemu-nie.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie. Podoba mi się bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw ;) bluzka bardzo fajna !
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw! Bardzo zauroczyły mnie jednak Twoje paznokcie (goal), tatuaż, który jest po prostu afiosjeifj, fangirluje go haha :D
    Jesteś prześliczna, ten zestaw bardzo Ci pasuje!
    Ja jednak kocham czarny i w tym kolorze mam większość zestawów. Ewentualnie szare :D

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jestes :* super stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Okulary i buty must have !
    Super włosy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna stylizacja! Espadryle oczarowały mnie już dość dawno ale wciąż zbieram pieniądze na te ukochane ♥ Poklikałam w linki. Masz cudowne włosy *.*

    www.kinczes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja. Ten zegarek... zakochałam się!

    Pozdrawiam!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zegarek, ale koszulka zaciekawiła mnie najbardziej :) świetnie dobrana stylizacja, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja, aczkolwiek ładnemu we wszystkim ładnie i nie ma co zaprzeczać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładniutka stylizacja :D

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna stylizacja! Obserwuje i zapraszam do mnie http://czekolada23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ♥ Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger