Boho, frędzle.

No hej :) Co u Was? 
U mnie ok, po za tymi ostatnimi upałami, które wykańczają chyba większość z nas jak nie ma dostępu do wody, basenu itd. :) Od dwóch dni pogoda ledwo przekracza 20st, dzięki czemu jest dużo lepiej! Natomiast od jutra...znowu gorąc, piszę o tym dlatego że chciałabym zapytać Was o to czy macie klimatyzator, a właściwie.. jaki polecacie, czy dobrze chłodzi itd. 
Chciałabym kupić, żeby móc w te upały jakoś przetrwać i to bez zatkanego nosa.
Co do zdjęć..białe spodnie kocham, pasują do wszystkiego, alternatywa dżinsów, trampki- wygoda przedewszystkim, t-shirt w kolorowe kwiatki, z frędzelkami na rękawkach, boho styl opanował sferę blogową, sklepową a nawet moją szafę! :)
Wam się podoba taki styl? :)
Buziaki :*











18 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja!
    Ja od jakiegoś czasu poluję na białe spodnie, ale przez to, ze mam dość długie nogi to wszystkie są mi krótkie i wyglądam jakbym miała powódź w piwnicy :)
    Wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Dzisiaj założyłam stronę na facebook'u. Byłoby mi bardzo miło gdybyś ją polubiła.
    https://www.facebook.com/adellaideeblog/
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny strój i ładne włoski :)



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny strój, podoba mi się Twój tatuaż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Kochana. :)
    Zapraszam do siebie na najnowsze posty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz :) I zazdroszczę włosów!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia, masz piękne włosy :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piekne wlosy, zazdroszcze dlugosci :) i piekny styl :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super outfit na codzień:) Bluzeczka jest fajna bo wygląda na przewiewną, a wte upały to podstawa!:)I ten motyw kwiatowy - uwielbiam<3

    http://www.justcleo.pl/2016/06/baby-pink-tulle-lace-wedding-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Masz piękne włosy :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym:
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, masz cudowne włosy. :)
    Świetna stylizacja, mam taką samą torbę! :*
    Pozdrawiam. :)
    charmolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie podobają mi się białe spodnie w połączeniu z takimi bluzkami. Świetna stylizacja, a Twoje włosy są cudowne!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudowne włosy! Farbowane czy Naturalne?
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Białe spodnie to jednak nie dla mnie.
    Pozdrawiam TCK :)
    mojewlasne5minut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham styl boho!
    Spodnie cudowne, uwielbiam białe rzeczy :)
    Skąd torebka? Bardzo mi się podoba.
    No i ładne włoski :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 `chwila zamknięta w kadrze... , Blogger